Nieuwjaar

Nieuwjaar

Ik wens je alles
wat er voor je is
wat je ontmoet
wat je ziet komen en gaan

Ik wens je
overgave aan alles
vrede met alle ontmoetingen
liefde in alle verschijnselen

Ik geef je de wijsheid
om in jou te zien
dat ik je niets kan wensen …

… dat alles komt
op dat ene tijdstip
dat precies goed is
voor
Jou …

Dit bericht is geplaatst in Bewustzijn, I am, Kringloop, leven, Liefde, Verwondering, Zelfrealisatie met de tags , , , , . Bookmark de permalink.

3 reacties op Nieuwjaar

  1. ria's avatar ria schreef:

    Ach , wat mooi

  2. klaproos's avatar klaproos schreef:

    dank je wel dank je wel ,

    wat zeg je dat zo heel erg mooi,

    ik wens jou een heel gelukkkig en gezond 2009,

    xxx
    klaproos

  3. Anne's avatar Anne schreef:

    wat ik met heel mijn wezen begrijp en ervaar, kan jij zo mooi in woorden weergeven, dank je wel, heel mooi. Ik wens je een heel liefdevol 2009.
    Anne

Geef een reactie